Nov 28, 2008

ოხ ეს გაცივება :მსხტ:

გავცივდი :მსხტ:

ჯერ მარტო სურდო ხველებ-ცემინი მაქ და მომავალში მგონი სიცხეც შემომივლის..

დღეს სკოლაში მათემატიკაში გამოცდა გვქონდა, ნორმალურად დავწერე. ოღონდ მე არა :::

მასწავლებელი არ მეხმარებოდა მარა მერე დავუმუღამე, ესეგი დავუჯდებოდი, და ვითომ ჩემთვის ვამბობდი რაღაც სირ ვერსიებს დაახლოებით ”შუახაზი ბისექტრისაზეა ტუ -ტოსტერების ფირმა?” ნერვები მოეშლებოდა,
-ტოსტერების ფირმა არა ის!
-აბა ბისექტრისაზეა მას?
-არ ვიცი, არ ვიცი..
-.... (აქ ჩუმად ვარ რო დავაცდენინო კიდე რამე)
-შეიძლება
-....
-მიდი დაწერე ეხა რას მელოდები ბარემ დანარჩენსაც მე ამოვხსნი და ნიშანს მე მივიღებ!

მერე მივუჯდები ისევ სადაც მივა და..

”ჩახაზული წრეწირი ნეტა ფერდს 6:3 შეფარდებაზე ყოფს თუ კატლეტი და პიურე..”
აქაც იგივე ვითარდება და ა.შ

--

შემდეგ ქართულში საკონტროლო, ჭილაძის ”კაცი გაზეთის სვეტში” ანალიზი დავწერეთ.
ხალხი იზუთხავდა აბა ისა აბა ესა შპარგალკები ერთი ამბავი ხოდა მე არ მქონდა როგორც საჭირო იყო გამზადებული და წერისას ის აღარ გამოვიყენე, თავიდან მოვიფიქრე (არა ვის ვგავარ რაა ასეთი ტვინის კოლოფი :>)

შემდეგ იყო ქიმია, ქიმიის მასწავლებელი ვაბშე ცალკე თემაა, ტიპია იმენა რუბიკის კომპლექსი აქვს, ამბიციური და რამე. ქიმიას ისე ასწავლის გეგონება გენერალია და ჯარს უძღვებაო :)))


ახსნა რა საჭიროა, შემოვა, ”ფანჯარა გააღეთ” ან ”რა სიბინძურეში ზიხართ”-ს შემოსძახებს, დაიწყებს ამოცანების წერას, ამოხსნის დიდი შემართებით, შესვენებაზეც დაგვტოვებს, აი მიყურეთ რა მაგრა ვხსნიო, მერე გაგვიშვებს და ეგაა.



დანარჩენი და საინტერესო ხვალე :)